Regulamin

Zakupów można dokonać  bez zakładania konta.
 

Regulamin sklepu internetowego Allepaznokcie - Łowicz:

  1. Przesyłki wysyłamy zarówno po wpłacie na konto jak i za pobraniem;

  2. Korzystamy z usług Poczty Polskiej i firmy kurierskiej  Siódemka;

  3. Koszt wysyłki wynosi dla poszczególnych firm:

    1. Przeyłka Biznesowa po wpłacie 9,00 pln ( do 30kg )

    2. Przesyłka Biznesowa pobranie 13,00 pln ( do 30kg )

    3. Wysyłka Kurierska po wpłacie na konto 13,00 pln ( do 30kg )
    4. Wysyłka Kurierska za pobraniem  15,00 pln ( do 30kg )

  4. KUPUJĄC KILKA ARTYKUŁÓW za wysyłkę płacisz tylko RAZ!

  5. Decydując się na zakup kilku towarów dokonaj jednej wpłaty za całe zamówienie wraz z wybraną formą wysyłki;

  6. W przypadku zakupu kilku przedmoitów o różnych kosztach wysyłki, do ceny łącznej wszystkich przedmiotów należy doliczyć jednorazowo wyższy z podanych kosztów wysyłki;

  7. Koszt wysyłki podany w sklepie jest zgodny z regulaminem sklepu i zawiera wszelkie koszty związane z transportem przedmiotu z siedziby Sprzedającego do miejsca wskazanego przez Kupującego; zawarte jest w nim w szczególności opłata pocztowa powiększona o podatek VAT oraz zaokrąglenie wyrażone w kwocie stałej dla każdej wysokości kwoty kosztu wysyłki.

  8. Przy wyborze opcji wpłaty na konto oczekujemy na  potwierdzenie jej dokonania;

  9. Towar wysyłamy najpóźniej w trzy dni robocze po otrzymaniu wpłaty, lub przyjęcia zamówienia do realizacji w przypadku płatności przy odbiorze;

  10. Wysyłki dokonujemy codziennie, od poniedziałku do piątku;

  11. Zawartość witryny internetowej nie stanowi oferty kupna - sprzedaży w rozumieniu kodeksu cywilnego (pełni jedynie rolę  informacji handlowej) a zatem złożenia zamówienia przez klienta nie oznacza natychmiastowego zawarcia umowy. Klient składając zamówienie składa ofertę kupna zamawianych przedmiotów, zgodnie z informacją na ich temat znajdująca sie w momencie zamówienia na witrynie sklepu. Zawarciem umowy kupna sprzedaży jest moment potwierdzenia przyjecia zamówienia do realizacji przez obsługę sklepu, o czym zamawiajacy informowany jest drogą meilowa. 

  12. W przypadku produktów  wyposażenia salonów kosmetycznych (fotele kosmetyczne , stoliki , krzesła , kombajny , wapozony , mikrodermabrazje , peeling , galwan itp.) czas realizacji ustalany jest telefonicznie z klientem . Zastrzegamy sobie prawo do zmiany czasu terminu dostawy . Po dokonaniu zakupu zawsze prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail w celu ustalenia szczegółów zamówienia i transportu . Ze względu na wagę i gabaryty sprzętu kosmetycznego koszty wysyłki dla w/w sprzętu naliczane są oddzielnie ( zawsze ustalamy indywidualny koszt dostawy ) w oparciu o cennik Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej Siódemka lub DPD.

  13. Jeśli w magazynie zabraknie nam zakupionego produktu który został juz opłacony zwracamy pięniądze w ciagu 5 dni roboczych od otrzymania e-maila z danymi do przelewu, jeśli zamówienie wysyłane jest w opcji pobraniowej (płatność przy odbiorze) pomniejszamy kwotę pobrania o wartość brakujacego przedmiotu.

  14. Jesteśmy legalnie dzialajacą firmą - wystawiamy faktury VAT;

  15. Zawsze po dokonaniu zakupów otrzymasz na swój e-mail informację dotyczącą zapłaty ( nr.zamówienia , kwotę do zapłaty , numer konta bankowego , zestawienie kupionych produktów , czas realizacji )

  16. W przypadku transakcji obejmujących towary zarówno objęte jak i nieobjęte promocją,
    promocja nie ma zastosowania - obowiązuje standardowy koszt wysyłki wynikający z treści aukcji.

  17. W przypaku braku: wpłaty lub nie odebrania zamówienie w przeciągu 14 dni , zamówienie zostaje anulowane.

 

  • ZWROT TOWARU BEZ PODANIA PRZYCZYNY:

 

      Zgodnie z Ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów (...) z dnia 2 marca 2000 r. (Dz. U. z 2000 r. Nr 22, poz.
      271), Kupującemu, który dokonał zakupu bez możliwości licytacji przysługuje prawo do zwrotu towaru w terminie 
      14 dni od dnia otrzymania przesyłki, bez podawania przyczyn.
      Prawo to dotyczy konsumentów, czyli osób fizycznych.

 

      Jeśli otrzymany towar nie spełnia Państwa oczekiwań, istnieje możliwość skorzystania z tego prawa. W tym celu  prosimy wysłać  towar na nasz adres  korespondencyjny:

AllePaznokcie - Łowicz
Mateusz Pepłowski
Zduńska 26
99-400 Łowicz
e-mail : lowicz@allepaznokcie.pl

 

Towar o wadze do 2 kg prosimy odesłać Pocztą Polską listem poleconym ekonomicznym,
zaś towar ważący powyżej 2 kg paczką pocztową ekonomiczną.
Przesyłek za pobraniem nie odbieramy.

 

 

  • ZWROT W PRZYPADKU NIEZGODNOŚCI TOWARU Z UMOWĄ:

 

      Jeśli zdarzy się, że otrzymany towar znacznie odbiega od opisu, Kupujący ma prawo do jego reklamacji.

 

      W tym celu prosimy wysłać go razem z wadliwym  towarem na nasz adres korespondencyjny:

AllePaznokcie - Łowicz
Mateusz Pepłowski
Zuńska 26
99-400 Łowicz

 

 

REKLAMACJE  - NAPRAWY GWARANCYJNE :

 

  Towar  reklamowany proszę odesłać na adres umieszczony na karcie gwarancyjnej.

Towar bez karty gwarancyjnej nie będzie naprawiony i może być odesłany do nadawcy jedynie na jego koszt.

Po zakupie urządzeń objętych gwarancją proszę upewnić się czy została wystawiona karta gwarancyjna , w przypadku jej braku należy powiadomić nas w terminie 10 dni od daty otrzymania przesyłki o jej braku w formie pisemnej lub drogą elektroniczną e-mail.

Karta gwarancyjna ważna jest tylko z dowodem zakupu ( faktura , paragon ).

Karta gwarancyjna bez wpisanej nazwy urządzenia , daty , numeru seryjnego , jest nieważna.

Ujawnione w okresie gwarancji wady będą usunięte bezpłatnie w terminie nie dłuższym niż 28 dni roboczych od daty dostarczenia urządzenia .

Koszt dostarczenia urządzenia do serwisu ponosi kupujący , natomiast koszty dostarczenia urządzenia po naprawie ponosi sprzedający.

W przypadku stwierdzenia usterki , należy dokładnie opisać występujące problemy oraz podać dokładne dane do kontaktu ( adres zwrotny , numer telefonu ) w/w dokument należy załączyć do reklamowanego urządzenia , w przypadku braku opisu usterki uszkodzony sprzęt nie będzie naprawiony i zostanie odesłany do nadawcy na jego koszt .

Urządzenie należy dostarczyć czyste i w orginalnym opakowaniu.

Sprzęt brudny nie będzie naprawiony i zostanie odesłany na koszt nadawcy.

Numer kontaktowy : 881-718-712

 

 

 

Polityka prywatności

 

Wszystkie dane podawane podczas procesu rejestracji są wykorzystywane jedynie w celu szybkiej i poprawnej realizacji zamówień. Klienci posiadają prawo wglądu, zmiany oraz ewentualnej poprawy danych. Na żądanie klienta wszystkie jego dane zostają usunięte z bazy.

Zapewniamy, że dane naszych Klientów nie są przekazywane osobom trzecim.

Użytkownika zgodnie z niniejszymi zasadami ochrony danych osobowych, wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. 2002, nr 101, poz. 926, ze zm.).

Gości na stronie: 40, zalogowanych: 0 | Sklep odwiedziło 21320137 osób

Wszelkie prawa zastrzeżone
Wdrożenie sklepu: Serwis w serwerowni: v11.pl